Zasady zwrotu towarów
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsze zasady zwrotu mają zastosowanie do Kupującego dokonującego zakupu towarów w sklepie internetowym www.aromatic89.pl, prowadzonym przez Sprzedawcę.
1.2. Zwrot i wymiana towarów odbywają się zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony praw konsumentów oraz niniejszymi zasadami.
2. Zwrot towarów pełnowartościowych
2.1. Kupujący, który dokonał zakupu towaru na odległość (w sklepie internetowym), ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, informując o tym Sprzedawcę.
2.2. Kupujący informuje Sprzedawcę o zamiarze zwrotu towaru pisemnie – e-mailem lub inną metodą wskazaną przez Sprzedawcę, wyraźnie podając numer zamówienia oraz zwracane produkty.
2.3. Kupujący jest zobowiązany odesłać towar do Sprzedawcy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania informacji o odstąpieniu od umowy.
3. Warunki zwrotu towarów pełnowartościowych
3.1. Pełnowartościowe towary mogą zostać zwrócone, jeżeli:
3.1.1. nie były używane w stopniu wykraczającym poza konieczność sprawdzenia ich cech, funkcjonalności i jakości;
3.1.2. nie są uszkodzone, zużyte ani pozbawione pierwotnego wyglądu;
3.1.3. w miarę możliwości są zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu z etykietami, plombami lub innymi elementami zabezpieczającymi.
3.2. Kupujący odpowiada za właściwe zapakowanie towaru, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu.
3.3. Jeśli wartość towaru uległa obniżeniu w wyniku korzystania lub innych zmian, Sprzedawca ma prawo odpowiednio pomniejszyć kwotę zwrotu.
4. Towary, których nie można zwrócić
4.1. Ze względów higienicznych i bezpieczeństwa zazwyczaj nie podlegają zwrotowi pełnowartościowe towary, które zostały otwarte, rozpylone, wyraźnie używane lub utraciły pierwotny stan higieniczny, takie jak:
4.1.1. otwarte lub używane perfumy;
4.1.2. otwarte lub używane kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów i inne produkty kosmetyczne.
5. Zwrot i wymiana towarów wadliwych
5.1. Jeśli Kupujący uważa, że otrzymał towar wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą oraz podać numer zamówienia, opis sytuacji i – jeśli to możliwe – zdjęcia produktu oraz opakowania.
5.2. Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedawca ocenia sytuację i proponuje rozwiązanie:
5.2.1. wymianę towaru na pełnowartościowy odpowiednik;
5.2.2. wymianę towaru na inny produkt;
5.2.3. zwrot pieniędzy.
5.3. Po potwierdzeniu, że towar był wadliwy lub zamówienie zostało zrealizowane błędnie, koszty zwrotu i/lub ponownej wysyłki pokrywa Sprzedawca.
6. Sposoby zwrotu i koszty
6.1. Zwracane towary należy wysłać na adres wskazany przez Sprzedawcę lub inną metodą wskazaną przez Sprzedawcę. Szczegółowe instrukcje zwrotu są przekazywane Kupującemu po zatwierdzeniu zgłoszenia zwrotu.
6.2. W przypadku zwrotu towarów pełnowartościowych koszty odesłania ponosi zazwyczaj Kupujący, chyba że Sprzedawca wyraźnie postanowi inaczej.
6.3. W przypadku zwrotu towarów wadliwych, uszkodzonych podczas transportu lub wysłanych błędnie, koszty zwrotu ponosi Sprzedawca.
7. Zwrot pieniędzy
7.1. Zwrot pieniędzy za odesłane towary następuje nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał i sprawdził produkty.
7.2. Zwrot środków odbywa się zazwyczaj tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu, chyba że uzgodniono inaczej.
7.3. Jeśli Kupujący wybrał usługę dostawy dodatkowo płatną lub droższą niż standardowa, koszty te mogą nie zostać zwrócone zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów.
8. Informacje dodatkowe
8.1. W przypadku pytań dotyczących zwrotu lub wymiany towarów Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową lub telefonicznie, korzystając z danych kontaktowych podanych w sklepie internetowym.
Danish
Dutch
Español
Finland
French
German
Italiano
Norwegian
Swedish
Русский